2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Sene Başı Öğretmenler Kurul Toplantısı

ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTISI GÜNDEMİ

  GÜNDEM MADDELERİ


1.     Açılış, Yoklama

2.    Saygı Duruşu, İstiklal Marşı

3.    2025 Eğitim-Öğretim Yılı Öğretmen kurul yazman seçimi

4.    Gündemin okunup kurula sunulması

5.    2023-2024 Eğitim Öğretim yılının değerlendirilmesinin yapılması

6.    Türkiye Yüzyılı Maarif Modelinin incelenmesi

7.    Okul zümre başkanının seçilmesi

8.    BEPlerin hazırlanması ve teslim edilmesi

9.    Eğitsel Değerlendirme Formlarının onayı

10.  BÖPlerin hazırlanması ve teslim edilmesi

11.  Okul eşyası ile ders araç gereçlerinin korunması ve kullanılması, materyal teslimi

12.  Rehberlik Çerçeve Planının hazırlanması

13.  Her dönem yapılan Zümre, Veli Toplantı tutanaklarının idareye teslim edilmesi

14.  Okul Aile Birliği Toplantısı ile ilgili bilgi verilmesi

15.  Mevzuat ile ilgili son gelişmelerin internet yoluyla takip edilerek EBYS Üzerinden gönderilen evrakın takibi

16.  Öğretmenlerin görev ve sorumlulukları ile ilgili görüşülmesi

17.  Ders giriş- çıkış saatleri ile ders defterlerinin doldurulması, devamsızlıkların takibi

18.  Öğrencilere ait bilgilerin e okula işlenmesi, öğrencilerin kişisel bilgilerinin ayrıntılı olarak öğretmenlerince temin edilmesi ve veli iletişimi

19.  Kutlama programları ve törenlerin planlamasının yapılması

20.  Nöbet defterinin doldurulması

21.  Her öğrenci için ilk dönem sonuna kadar öncelikli 3-4 hedef belirlenerek idareye bir örneğinin verilip dönem sonunda Bireysel Gelişim Raporlarıyla karşılaştırılması

22.  Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri Kurulu oluşturulması

23.  BEP birimi oluşturulması

24.  Satın Alma ve Muayene Komisyonu

25.  Sosyal-Kültürel Etkinlikler Komisyonu

26.  Okul Aile Birliği Denetim Kurulu Üyeleri

27.  WEB yayın komisyonu Üyeleri

28.  Okul Sağlığı Yönetim Ekibi

29.  Beslenme ve Hareketli Yaşam Ekibi

30.  Dilek, temenniler ve kapanış



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 4  kişi beğendi